If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми да.Интересното е че на фиата/брава/ е същото обаче като е на нула не се включва.Нулата си е изключено отвсякъде.На алфата за чий и е тая нула не знам.Като искаш авто има си авто за целта.Някой е решил че трябва за удобство да ти се включва автоматично.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
Моя не работи със сигурност, нито му свети лампата, свети само когато го пусна, нито духа, изключен е напълно
Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
Кат са видим ще се убедиш че е така.Когато е студено и му дам макс температура не включва.Когато се стопли почва да се включва, и тогава трябва ръчно да го изключвам.Когато се включи климатика няма как да не го усетя.А за 0 -та ми е чудно за какво е на алфата.На бравата служи да е изключено всичко.На авто си поддържа зададената температура.На 1 2 3 4 си дуа студено със зададената скорост.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Кат са видим ще се убедиш че е така.Когато е студено и му дам макс температура не включва.Когато се стопли почва да се включва, и тогава трябва ръчно да го изключвам.Когато се включи климатика няма как да не го усетя.А за 0 -та ми е чудно за какво е на алфата.На бравата служи да е изключено всичко.На авто си поддържа зададената температура.На 1 2 3 4 си дуа студено със зададената скорост.
Компресорът на климатика не се включва при температура по - ниска от 4 градуса. Ако компресора е изключен и поставиш вентилатора на 0 тогава вентилатора не върти и съответно не духа. Нещо ми се струва, че не можем да се разберем .
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Е аз като не искам да ми се включва когато да било ко прайм.За мен нулата е off а не при тая темп се вкл. а при оная не.На фиата е тъй 0 нищо не се случва ако ще да -20 или + 50.Като искаш парно пускаш си парно, като искаш клима - бастър копче даваш на ауто и да си дуа.Къв е тоя тоталитарен климатик на алфата дето ще ти духа искаш не искаш.Аз се кефя на отворен джам.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Е аз като не искам да ми се включва когато да било ко прайм.За мен нулата е off а не при тая темп се вкл. а при оная не.На фиата е тъй 0 нищо не се случва ако ще да -20 или + 50.Като искаш парно пускаш си парно, като искаш клима - бастър копче даваш на ауто и да си дуа.Къв е тоя тоталитарен климатик на алфата дето ще ти духа искаш не искаш.Аз се кефя на отворен джам.
Това е направено така за да не се занимаваш - настройваш си веднъж градусите и зиме и лете си е една температура - на книга, де. Парното не пречи на климатика да работи, даже във влажно време така много по - бързо се изсушават стъклата.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment