Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Ми да.Интересното е че на фиата/брава/ е същото обаче като е на нула не се включва.Нулата си е изключено отвсякъде.На алфата за чий и е тая нула не знам.Като искаш авто има си авто за целта.Някой е решил че трябва за удобство да ти се включва автоматично.
    моето като е на нула не се включва
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Че що моето се включва да го ева
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Че що моето се включва да го ева
        сигурно е счупено моето прави каквото му кажа
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
            Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
            Моя не работи със сигурност, нито му свети лампата, свети само когато го пусна, нито духа, изключен е напълно
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
              Когато вентилатора е на "0", но лампичката на климатика свети - компресорът върти, вентилаторът работи, но на по-ниски обороти и от духалките си духа. Положението на врътката на вентилатора не може да включи/изключи климатика. Също така поставянето на врътката за градусите в червената зона не изключва климатика - той продължава да си работи, а клапата топло/студено регулира температурата.
              Кат са видим ще се убедиш че е така.Когато е студено и му дам макс температура не включва.Когато се стопли почва да се включва, и тогава трябва ръчно да го изключвам.Когато се включи климатика няма как да не го усетя.А за 0 -та ми е чудно за какво е на алфата.На бравата служи да е изключено всичко.На авто си поддържа зададената температура.На 1 2 3 4 си дуа студено със зададената скорост.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Кат са видим ще се убедиш че е така.Когато е студено и му дам макс температура не включва.Когато се стопли почва да се включва, и тогава трябва ръчно да го изключвам.Когато се включи климатика няма как да не го усетя.А за 0 -та ми е чудно за какво е на алфата.На бравата служи да е изключено всичко.На авто си поддържа зададената температура.На 1 2 3 4 си дуа студено със зададената скорост.
                Компресорът на климатика не се включва при температура по - ниска от 4 градуса. Ако компресора е изключен и поставиш вентилатора на 0 тогава вентилатора не върти и съответно не духа. Нещо ми се струва, че не можем да се разберем .
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • Е аз като не искам да ми се включва когато да било ко прайм.За мен нулата е off а не при тая темп се вкл. а при оная не.На фиата е тъй 0 нищо не се случва ако ще да -20 или + 50.Като искаш парно пускаш си парно, като искаш клима - бастър копче даваш на ауто и да си дуа.Къв е тоя тоталитарен климатик на алфата дето ще ти духа искаш не искаш.Аз се кефя на отворен джам.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Е аз като не искам да ми се включва когато да било ко прайм.За мен нулата е off а не при тая темп се вкл. а при оная не.На фиата е тъй 0 нищо не се случва ако ще да -20 или + 50.Като искаш парно пускаш си парно, като искаш клима - бастър копче даваш на ауто и да си дуа.Къв е тоя тоталитарен климатик на алфата дето ще ти духа искаш не искаш.Аз се кефя на отворен джам.
                    Това е направено така за да не се занимаваш - настройваш си веднъж градусите и зиме и лете си е една температура - на книга, де. Парното не пречи на климатика да работи, даже във влажно време така много по - бързо се изсушават стъклата.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment

                    Working...
                    X